het ruikt hier naar liefde
9 redenen om geurmarketing in je zaak te gebruiken

Geurmarketing is een bijzondere vorm van marketing. Marketing staat voor alle acties die je onderneemt om de verkoop van je product of dienst te bevorderen. Bij geurmarketing gebeurt dit dus met geuren. Lees verder: 9 redenen om geurmarketing in je zaak te gebruiken.

Geurprikkels gaan in je hersenen rechtstreeks naar de delen voor emoties en gedrag. Een geur beïnvloedt dus binnen een fractie van een seconde je gedrag. Dit is vooral herkenbaar in situaties met onaangename geuren. Je knijpt je neus dicht, trekt een vreemd gezicht en loopt weg.

Bij aangename geuren staan we hier minder bij stil. Toch is het effect even snel. Je wordt instant blij. Er verschijnt een glimlach op je gezicht. Je ontspant en je hartslag gaat trager. Ook dat zijn de effecten van geuren. Beeld je dan eens in welk effect dit heeft in je winkel, kantoor of zorgcentrum.

Lees hier 9 redenen om geurmarketing in je zaak te gebruiken.

  1. Je klanten voelen zich al voor de start van het gesprek welkom.
  2. Tot 7% meer omzet met de juiste geur in je winkel of kantoor.
  3. Klanten of bezoekers blijven langer in je zaak.
  4. Klanten keren vaker terug naar jouw winkel, kantoor of zorgcentrum.
  5. Geur doet de focus en productiviteit van je medewerkers stijgen met gemiddeld 17%.
  6. Het welzijnsgevoel neemt met 27% toe.
  7. Natuurlijke aroma’s zuiveren de lucht en bevorderen de gezondheid.
  8. Je zet je professionele kracht bij.
  9. De op maat gemaakte geur weerspiegelt je identiteit.

 

Laat je zaak ruiken naar succes met de 100% natuurlijke aroma’s van Begeuren®.

Contacteer ons voor een vrijblijvend geuradvies.

Kijk en zie het succes van andere ondernemers.

Copyright ©  Begeuren®, Alle rechten voorbehouden.

Volg ons op Facebook en Instagram.

Copyright © 2024 Begeuren®, Alle rechten voorbehouden.